Organizery na buty, pudełka, pojemniki, wyposażenie domu... Kontakt: 503707201

Razem:

0,00 zł
Zaktualizowano przedmioty w koszyku X

 Jeżeli chcą Państwo zwrócić towar należy, odesłać go w ciągu 30 dni, licząc od dnia odebrania paczki, na poniższy adres:

PHU PROMEX

Ul. Ciupagi 1

03-016 Warszawa
z dopiskiem "Zwrot".


Przypominamy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do naszego magazynu za pobraniem. Zwracamy całą kwotę, która wpłynęła do nas na konto.

Koszt odesłania produktów ponosi kupujący. 
Gwarantujemy zwrot wszystkich poniesionych kosztów zamówienia (w tym kosztów dostawy) w terminie 30 dni od daty doręczenia przesyłki ze zwrotem do naszego magazynu.

Wraz z odsyłanym towarem należy odesłać paragon oraz formularz zwrotu, który można pobrać  TUTAJ.

W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt na email lub telefoniczny.

Reklamacje produktów

W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt na email lub telefoniczny

Przed podjęciem jakichkolwiek kroków w związku z reklamacją lub zwrotem prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy (prosimy podać nick i numer aukcji ), wspólnie postaramy się rozwiązać zaistniały problem.

-Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt w oryginalnym opakowaniu z oryginalną etykietą oraz z opisem reklamac



  • email: biuro@lacarte.pl

  • telefonicznie: 503707201, poniedziałek-piątek w godz. 7-15

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki, należy towar sprawdzić przy kurierze i sporządzić protokół reklamacyjny.

W przypadku gdy paczka została odebrana, a towar jest uszkodzony, należy w ciągu 7 dni wezwać kuriera i sporządzić protokół reklamacyjny. 
Prosimy o nieodsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu z naszym biurem

Prosimy o nieodsyłanie paczek za pobraniem

W przypadku wadliwych lub uszkodzonych towarów gwarantujemy wymianę na pełnowartościowy egzemplarz na koszt LaCarte.pl lub zwrot wartości produktu wraz z kosztami przesyłki.

Reklamacje rozpatrujemy na podstawie przesłanego wraz z produktami paragonu oraz wypełnionego formularza reklamacji, który możesz pobrać TUTAJ. 
W wyjątkowych okolicznościach jeżeli nie mają Państwo paragonu zwrot będzie rozpatrywany na podstawie pisemnego oświadczenia, które należy dołączyć do odsyłanej paczki.
W pisemnym oświadczeniu należy podać:

  • nr zamówienia

  • dokładny adres klienta

  • nazwę i numer produktu, który jest reklamowany

  • powód reklamacji danego produktu

  • sugestię, czy przesłać towar na wymianę, czy też dokonać zwrotu pieniędzy.