Najczęściej zadawane pytania
Jak kupować?
To bardzo proste. W naszym sklepie zrobisz zakupy szybko i bezpiecznie. Sklep LacCarte.pl działa 24 godziny na dobę więc zakupy możesz robić o dowolnej porze. Oferowany towar jest fabrycznie nowy.
Zachęcamy do zakładania konta w naszym sklepie dzięki czemu będziesz miał możliwość śledzenia historii zamówień oraz korzystania z ciekawych promocji i rabatów. Jeśli jednak nie chcesz zakładać konta, możesz zrobić zakupy bez rejestracji
-
Wybierz interesujące Cię produkty i dodaj je do koszyka, klikając „do koszyka”.
-
Szybki podgląd koszyka umożliwia Ci wysuwany pionowy boks. Jeżeli chcesz dokładnie sprawdzić całą zawartość koszyka i sfinalizować zamówienie kliknij na ikonę koszyka w prawym górnym rogu
-
Jeśli robiłeś już u nas zakupy, Zaloguj się, podając email i hasło. Jeśli nie jesteś naszym klientem, zachęcamy do założenia konta co w przyszłośći ułatwi kupowanie. Jeśli jednak nie chcesz zakładać konta przejdź do zakładki „Zamówienie”
-
Wybierz warunki realizacji zamówienia – płatność, sposób dostawy, adres doręczenia paczki oraz dane na fakturze
-
Jeżeli posiadasz kod rabatowy, aktywuj go.
-
Sprawdź zawartość koszyka, w razie potrzeby dokonaj zmian, ponieważ po złożeniu zamówienia będzie już na to za późno.
-
Złóż zamówienie klikając przycisk „Kupuję”; jeżeli dokonujesz płatności elektronicznej, zostanie przeniesiony na odpowiednią stronę. Wszelkie dane podawane podczas płatności są szyfrowane i nie udostępniane LaCarte.pl
-
Sprawdź koniecznie skrzynkę, potwierdzenie złożenia zamówienia wyślemy Ci mailem.
Realizację zamówienia, możesz śledzić na Twoim koncie a o poszczególnych etapach, będziesz informowany za pomocą specjalnych statusów
Jakie są koszty i sposoby dostawy?
Paczki dostarczamy za pomocą :
-
Poczty Polskiej - dostawa tradycyjna
-
Kurier - DPD
-
Do Paczkomatów InPost
-
Odbiór osobisty w siedzibie firmie po uprzednim uzgodnieniu (email,telefon)
Zakupy wielu przedmiotów wysyłane są zazwyczaj w jednej paczce w celu minimalizowania kosztów wysyłki( dotyczy towarów małych). Natomiast przedmioty gabarytowe wysyłamy w oddzielnych paczkach. Jeżeli chcesz kupić kilka rzeczy gabarytowych, zapytaj nas o koszty wysyłki.
Szczegółowa tabela znajduje się w zakładce koszty dostawy
Jak długo trzeba czekać na paczkę?
Dokładamy wszelkich starań aby paczka jak najszybciej znalazła się u Naszego Klienta.
-
Dostępność – w magazynie, oznacza że towar wysyłany jest najpóźniej w ciągu 24 h
-
Dostępność – 1-5 dni, oznacza że towar zostanie skompletowany i wysyłany najpóźniej w ciągu 5 dni
-
Dostępność – 7-14 dni, oznacza że towar zostanie skompletowany i wysyłany najpóźniej w ciągu 14 dni
-
Zamówienia złożone i potwierdzone do godziny 10.00 w dni robocze (poniedziałek - czwartek) zostaną dostarczone kurierem w ciągu 1-2 dni roboczych
-
Zamówienia złożone w święta oraz po godz. 10:00 wysyłane są w najbliższy dzień roboczy
-
Przesyłka kurierska: Kurierzy dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 21.00.
-
Wysyłka do Paczkomatu InPost: Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu
Więcej informacji znajdziesz w zakładce czas realizacji zamówienia
Jakie są formy płatności?
-
Przy odbiorze (za pobraniem): zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia lub w kasie siedziby firmy. W wybranych przypadkach sklep LaCarte.pl zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.
-
Przelew: zapłata tradycyjnym przelewem bankowym. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym , zamówienie jest przekazywane do realizacji.
Dane do przelewu:
P.H.U. PROMEX
Ul. Ciupagi 1
03-016 Warszawa
Nr konta ING: 90 1050 1025 1000 0090 7838 5318
-
Przelewy transferowe i e-przelewy: Usługa polega na pełnej integracji procesu płatności w sklepie internetowym z systemem bankowym. Podczas finalizowania zakupu wszystkie dane przelewu są wypełniane automatycznie, a ich edycja jest zablokowana. Dzięki temu kupujący nie musi ręcznie wprowadzać kwoty ani numeru zamówienia, numeru rachunku, nazwy sklepu i innych danych niezbędnych do poprawnego wykonania wpłaty, a pomyłka jest niemożliwa. Nasi Klienci nie ponoszą dodatkowych opłat za tę metodę płatności.
-
Karty płatnicze: Płatności przy użyciu karty to bardzo popularny, łatwy i wygodny sposób zapłaty. Pozwala akceptować płatności kartą wydaną w Polsce, jak również za granicą. Dodatkowe zabezpieczenia gwarantują bezpieczeństwo takich transakcji, a liczba osób dokonujących w ten sposób płatności stale wzrasta .Jest to bezpieczna autoryzacja gwarantująca, że żadne dane dotyczące karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do realizacji. Klienci nie ponoszą dodatkowych opłat za tę metodę płatności
Więcej informacji znajdziesz w zakładce formy płatności
Jak zmienić zamówienie,reklamować lub zwrócić towar?
- Jeśli chcesz zmienić swoje zamówienie, prosimy o kontakt email lub telefoniczny
- Jeśli chcesz zareklamować lub zwrócić towar, prosimy o kontakt email lub telefoniczny. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą niezwłocznie w celu określenia przyczyny reklamacji. Więcej informacji znajdziesz tutaj