Organizery na buty, pudełka, pojemniki, wyposażenie domu... Kontakt: 503707201

Razem:

0,00 zł
Zaktualizowano przedmioty w koszyku X

Najczęściej zadawane pytania

 

Jak kupować?

To bardzo proste. W naszym sklepie zrobisz zakupy szybko i bezpiecznie. Sklep LacCarte.pl działa 24 godziny na dobę więc zakupy możesz robić o dowolnej porze. Oferowany towar jest fabrycznie nowy.

Zachęcamy do zakładania konta w naszym sklepie dzięki czemu będziesz miał możliwość śledzenia historii zamówień oraz korzystania z ciekawych promocji i rabatów. Jeśli jednak nie chcesz zakładać konta, możesz zrobić zakupy bez rejestracji

  1. Wybierz interesujące Cię produkty i dodaj je do koszyka, klikając „do koszyka”.

  2. Szybki podgląd koszyka umożliwia Ci wysuwany pionowy boks. Jeżeli chcesz dokładnie sprawdzić całą zawartość koszyka i sfinalizować zamówienie kliknij na ikonę koszyka w prawym górnym rogu

  3. Jeśli robiłeś już u nas zakupy, Zaloguj się, podając email i hasło. Jeśli nie jesteś naszym klientem, zachęcamy do założenia konta co w przyszłośći ułatwi kupowanie. Jeśli jednak nie chcesz zakładać konta przejdź do zakładki „Zamówienie”

  4. Wybierz warunki realizacji zamówienia – płatność, sposób dostawy, adres doręczenia paczki oraz dane na fakturze

  5. Jeżeli posiadasz kod rabatowy, aktywuj go.

  6. Sprawdź zawartość koszyka, w razie potrzeby dokonaj zmian, ponieważ po złożeniu zamówienia będzie już na to za późno.

  7. Złóż zamówienie klikając przycisk „Kupuję”; jeżeli dokonujesz płatności elektronicznej, zostanie przeniesiony na odpowiednią stronę. Wszelkie dane podawane podczas płatności są szyfrowane i nie udostępniane LaCarte.pl

  8. Sprawdź koniecznie skrzynkę, potwierdzenie złożenia zamówienia wyślemy Ci mailem.

    Realizację zamówienia, możesz śledzić na Twoim koncie a o poszczególnych etapach, będziesz informowany za pomocą specjalnych statusów

 

Jakie są koszty i sposoby dostawy?

 

Paczki dostarczamy za pomocą :

  1. Poczty Polskiej  - dostawa tradycyjna

  2. Kurier  - DPD

  3. Do Paczkomatów InPost 

  4. Odbiór osobisty w siedzibie firmie po uprzednim uzgodnieniu (email,telefon)

Zakupy wielu przedmiotów wysyłane są zazwyczaj w jednej paczce w celu minimalizowania kosztów wysyłki( dotyczy towarów małych). Natomiast przedmioty gabarytowe wysyłamy w oddzielnych paczkach. Jeżeli chcesz kupić kilka rzeczy gabarytowych, zapytaj nas o koszty wysyłki.

 

Szczegółowa tabela znajduje się w zakładce koszty dostawy

Jak długo trzeba czekać na paczkę?

Dokładamy wszelkich starań aby paczka jak najszybciej znalazła się u Naszego Klienta.

  • Dostępność – w magazynie, oznacza że towar wysyłany jest najpóźniej w ciągu 24 h

  • Dostępność – 1-5 dni, oznacza że towar zostanie skompletowany i wysyłany najpóźniej w ciągu 5 dni

  • Dostępność – 7-14 dni, oznacza że towar zostanie skompletowany i wysyłany najpóźniej w ciągu 14 dni

 

  1. Zamówienia złożone i potwierdzone do godziny 10.00 w dni robocze (poniedziałek - czwartek) zostaną dostarczone kurierem w ciągu 1-2 dni roboczych

  2. Zamówienia złożone w święta oraz po godz. 10:00 wysyłane są w najbliższy dzień roboczy

  3. Przesyłka kurierska: Kurierzy dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 21.00.

  4. Wysyłka do Paczkomatu InPost: Paczkomaty są czynne 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu

Więcej informacji znajdziesz w zakładce czas realizacji zamówienia


Jakie są formy płatności?

  1. Przy odbiorze (za pobraniem): zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia lub w kasie siedziby firmy. W wybranych przypadkach sklep LaCarte.pl zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji telefonicznej tego typu zamówień.

  1. Przelew: zapłata tradycyjnym przelewem bankowym. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym , zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Dane do przelewu:

P.H.U. PROMEX

Ul. Ciupagi 1

03-016 Warszawa

Nr konta ING: 90 1050 1025 1000 0090 7838 5318

 

 

  1. Przelewy transferowe i e-przelewy: Usługa polega na pełnej integracji procesu płatności w sklepie internetowym z systemem bankowym. Podczas finalizowania zakupu wszystkie dane przelewu są wypełniane automatycznie, a ich edycja jest zablokowana. Dzięki temu kupujący nie musi ręcznie wprowadzać kwoty ani numeru zamówienia, numeru rachunku, nazwy sklepu i innych danych niezbędnych do poprawnego wykonania wpłaty, a pomyłka jest niemożliwa. Nasi Klienci nie ponoszą dodatkowych opłat za tę metodę płatności.

  1. Karty płatnicze: Płatności przy użyciu karty to bardzo popularny, łatwy i wygodny sposób zapłaty. Pozwala akceptować płatności kartą wydaną w Polsce, jak również za granicą. Dodatkowe zabezpieczenia gwarantują bezpieczeństwo takich transakcji, a liczba osób dokonujących w ten sposób płatności stale wzrasta .Jest to bezpieczna autoryzacja gwarantująca, że żadne dane dotyczące karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do realizacji. Klienci nie ponoszą dodatkowych opłat za tę metodę płatności

 

Więcej informacji znajdziesz w zakładce formy płatności


Jak zmienić zamówienie,reklamować lub zwrócić towar?

  1. Jeśli chcesz zmienić swoje zamówienie, prosimy o kontakt email lub telefoniczny
  2. Jeśli chcesz zareklamować lub zwrócić towar, prosimy o kontakt email lub telefoniczny. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą niezwłocznie w celu określenia przyczyny reklamacji. Więcej informacji znajdziesz tutaj